آئین ختم سوره‌های قرآن در هشتجین برپا شد
کد خبر: 4017577
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

آئین ختم سوره‌های قرآن در هشتجین برپا شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین، گفت: همزمان با نخستین سالگرد ترور شهید محسن فخری‌زاده، آئین ختم سوره «یس» و «الرحمن» در این کانون برپا شد.

آئین ختم سوره‌های قرآن به گزارش ایکنا از اردبیل، شورانگیز نوروزی، مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین، نهم آذرماه، در مراسم قرآنی اعضای خواهر این کانون در مسجد آدینه شهر هشتجين، اظهار کرد: همزمان با نخستین سالگرد ترور شهید محسن فخری‌زاده آئین ختم سوره «یس» و «الرحمن» در کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین برپا شد.

وی بیان کرد: این مراسم معنوی به یاد شهدای هسته‌ای کشور به ویژه گرامیداشت یاد و خاطره اولین سالگرد ترور شهید محسن فخری‌زاده برپا شد و هدف از برگزاری چنین آئین‌های قرآنی افزایش اُنس و الفت نوجوانان و جوانان با این کتاب آسمانی است تا از برکات آن بهره‌مند شوند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه (س) هشتجین، ادامه داد: هر چه داریم را مدیون خانواده‌های شهدا و دانشمندان هسته‌ای هستیم که با جانفشانی در راه پیشرفت و تعالی کشور گام برمی‌دارند و دشمنان همیشه سعی داشتند تا مانع این پیشرفت و استقلال شوند.

نوروزی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ ای نیز ادامه داد: این اقدام جزو پست‌ترین اقداماتی است که کشورهای استکباری انجام می‌دهند که این دشمنان را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha