ارمغان شهید حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران عزت و اقتدار بود
کد خبر: 4015280
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

ارمغان شهید حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران عزت و اقتدار بود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، عزت و اقتدار برای ما به ارمغان آورد و آیندگان خواهند فهمید حاج قاسم چه کار بزرگی انجام داده است.

علی نیکزاد نائب رئیس مجلسعلی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: شهید سلیمانی عزت و اقتدار برای ما به ارمغان آورد و آیندگان خواهند فهمید، حاج قاسم چه کار بزرگی انجام داده است.

وی، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، گفت: بسیجی کسی است که آنچه بر دیگران نمی‌پسندد بر خود نیز نمی‌پسندد و این افکار یک بسیجی است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حاج قاسم به خدا، پیامبر(ص)، ائمه(ع) و روز قیامت یقین داشت، افزود: حاج قاسم اخلاص داشت و ایمان و یقین او در کنار اخلاصش او را حاج قاسم کرد و در زمانی که بر سر زبان‌ها آمد حاج قاسم رئیس جمهور شود، او گفت: «می‌خواهم سرباز بمانم.»

نیکزاد، با اشاره به اینکه حاج قاسم شجاع بود، ادامه داد: روزی که به حاج قاسم به شهادت رسید اردبیل بودم و برای تشییع جنازه به تهران آمده و دیدم که در تشییع جنازه او مردم چگونه به میدان آمدند و اشک می‌ریختند.

وی، با بیان اینکه خیلی‌ها را در رده فرماندهی داشتیم اما مثل حاج قاسم شجاع نبودند، افزود: حاج قاسم تابع مطلق ولایت بود، سرباز ولی‌فقیه و مردم بود و با چنین روحیه‌ای حاج قاسم باید شهید می‌شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اگر وصیت‌نامه حاج قاسم را بخوانید می‌بینید که چگونه از خدا شهادت را طلب می‌کرد وحضرت آقا هم فرمود «شهادت حق حاج قاسم بود» گفت: از خدا می‌خواهیم ما را شرمنده حاج قاسم نکند.

انتهای پیام
captcha