راهکارهای علمی برای شناخت آسیب‌ها در مقابل تهدیدات ارائه می‌شود
کد خبر: 4012712
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

راهکارهای علمی برای شناخت آسیب‌ها در مقابل تهدیدات ارائه می‌شود

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور، گفت: شناخت آسیب‌ها در مقابل تهدیدات از وظایف این سازمان بوده و باید با همفکری و استفاده از خرد جمعی تهدیدات را شناسایی و راهکارهای علمی مقابله با آنها را طرح‌ریزی کرد.

عبدالرحمن کشوری معاون پدافند کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور، 22 آبان‌ماه،‌ در بازدید از تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید بهفر منطقه اردبیل، اظهار کرد: سازمان پدافند غیر عامل کشور یک نهاد علمی و دانش بنیان است که در گذشته به موارد خاص محدود می‌شد، اما امروزه با توجه به گسترش سطح فناوری‌ها، الزامات دفاع نوین همه بخش‌ها و ابعاد زندگی انسانی را در بر گرفته است.

وی گزارشی از اقدامات انجام گرفته و مصوبات در حال پیگیری در بخش پدافند غیرعامل با رویکرد کاهش میزان آسیب‌پذیری، تاب‌آوری و استمرار پایداری سوخت رسانی در مواقع بحران ارائه کرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور، گفت: شناخت آسیب‌ها در مقابل تهدیدات از وظایف این سازمان بوده و باید با هم فکری و استفاده از خرد جمعی تهدیدات را شناسایی و راهکارهای علمی مقابله با آنها را طرح‌ریزی کرد که این مسائل نیازمند توجه ویژه و جدی است.

کشوری، ضمن بازدید میدانی از سایت و بررسی اقدامات صورت گرفته در منطقه، فعالیت های انجام شده را ارزشمند توصیف کرد و گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در راستای تحقق پدافند غیرعامل در کشور موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: مقابله با هر گونه تهدید و آسیب نیازمند شناخت بیشتر و ویژه است که به همین منظور باید آمادگی‌های لازم و کافی را داشته و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha