نیازمند تعریف المان گردشگری در اردبیل هستیم
کد خبر: 4012228
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

نیازمند تعریف المان گردشگری در اردبیل هستیم

استاندار اردبیل، گفت: نیازمند تعریف المان گردشگری برای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استان با قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان، هستیم.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 19 آبان‌ماه، در بازدید از مجموعه گردشگری بولاغلار شهرستان نیر، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌های خوبی در شهرستان نیر آغاز شده است.

وی بیان کرد: با تعریف پروژه‌های مهم اعم از حوزه‌های گردشگری تحول عظیمی در نیر ایجاد خواهد شد که نیاز است در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری‌های لازم را برای دستیابی به اهداف مورد نظر انجام و برای رفع مشکلات موجود در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

استاندار اردبیل، ادامه داد: اهمیت به توسعه مناطق گردشگری جزو اولویت‌های اساسی و لاینفک استان محسوب می‌شود که از اهم آن‌ها می‌توان به ایجاد زیپ‌لاین و آبشار گردشگری در منطقه اشاره کرد.

وی افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند تعریف المان گردشگری هستیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است٬ چرا که باید برای برنامه‌ریزی در این زمینه بتوانیم از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کرده و با کنار گذاشتن موانع و مشکلات راه رسیدن به اهداف و خواسته‌ها را رقم بزنیم.

عاملی، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکلات معیشتی و مالی مردم شهرستان را برطرف کرده و نیز در راستای برطرف‌سازی مشکلات سد روستاهای این شهرستان نیز با همکاری مسئولان اقدامات اساسی و لازم در اسرع وقت انجام یابد و مطالبات مردم برطرف شود.

انتهای پیام
captcha