مجتمع موقوفه رفاهی تجاری خلخال تکمیل می‌شود
کد خبر: 4012083
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

مجتمع موقوفه رفاهی تجاری خلخال تکمیل می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خلخال و کوثر، گفت: مجتمع بزرگ موقوفه خدماتی رفاهی تجاری عرش قاضیلر خلخال تکمیل می‌شود که این پروژه بعد از تکمیل می‌تواند در راستای کمک به نیازمندان و انجام مراسمات مذهبی گام بزرگی بردارد.

رضازاده// مجتمع بزرگ موقوفه خدماتی رفاهی تجاری عرش قاضیلر خلخال تکمیل می‌شودسیدسعید رحمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خلخال و کوثر، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مجتمع بزرگ موقوفه خدماتی رفاهی تجاری عرش قاضیلر شامل ۷۱ باب تجاری و ۱۷ واحد خدماتی رفاهی می‌باشد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از واحدهای تجاری‌ این مجتمع فعال می‌باشند که در تلاشیم با محوطه سازی داخلی پروژه تجاری‌های غیرفعال را نیز فعال کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال و کوثر، گفت: از ابتدای امسال پروژه توسعه شبکه فاضلاب این مجتمع شروع شد که در روز‌های آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: محوطه‌سازی با استفاده از پازل و جدول کشی و پیاده‌روسازی قسمت بیرونی مجتمع از سمت خیابان دگرلویی از اولویت‌های این پروژه می‌باشد.

رحمانی گفت: نیت موقوفه کمک به نیازمندان و انجام مراسمات مذهبی است که با فعال شدن همه تجاری‌ها و واحد‌های خدماتی و افزایش درآمد کمک بسیاری به قشر آسیب پذیر جامعه و اجرای هر چه باشکوه‌تر شدن برنامه‌ها خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha