پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز 13 آبان
کد خبر: 4010521
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز 13 آبان

استاندار اردبیل، به مناسبت فرارسیدن یوم‌االله سیزدهم آبان، سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در پیامی این روز را به مردم فهیم استان تبریک گفت.

پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز 13 آبانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان‌ماه، سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در پیامی این روز را به مردم فهیم استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان، نمود مبارزه پر افتخار ملت رشید ایران با شیطان بزرگ و زیاده‌خواهان و دعوت از همه ملل مظلوم و حق‌طلب دنیا به ایستادگی در برابر زورگویان به شمار می‌رود که برکاتی چون آزادی و استقلال را برای همه ما به ارمغان آورده است.

بی‌تردید، این روز درس‌آموز و سرنوشت‌ساز به عنوان برگی زرین در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی برای نسل‌های آتی به یادگار خواهد ماند و ابعادی از ستم‌ستیزی ملت ما را به آیندگان، نمایان خواهد کرد.

این‌جانب، در سال پایانی قرن حاضر، فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان، سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز را به مردم فهیم استان، به‌ویژه دانش‌آموزان آینده‌ساز و عزیز که به‌رغم شیوع ویروس منحوس کرونا و برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها همچنان برای تحصیل دانش تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم و امیدوارم با عنایات پروردگار متعال، شاهد سرنگونی مستکبران و رهایی مظلومان عالم از یوغ استثمارگران جهانی باشیم.

انتهای پیام
captcha