پرورش کودکان در مدارس مهم‌ترین امر به معروف در جامعه است
کد خبر: 4008327
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

پرورش کودکان در مدارس مهم‌ترین امر به معروف در جامعه است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، گفت: ارج نهادن به خیرین مدرسه‌ساز، خود امر به معروف بوده و علاوه بر آن پرورش کودکان در مدارس مهم‌ترین امر به معروف در جامعه است.

سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، پنجم آبان‌ماه، در مراسم تودیع و معارفه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، اظهار کرد: ارج نهادن به خیرین مدرسه‌ساز، خود امر به معروف بوده و علاوه بر آن پرورش کودکان در مدارس مهم‌ترین امر به معروف در جامعه است.

وی بیان کرد: شور و شوقی که در بازسازی و ساخت مدارس روستاها و مناطق محروم انجام می‌شود نمونه بارزی از امر به معروف است که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که در این زمینه برنامه‌های مختلفی در حال انجام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، ادامه داد: برخورد با متخلفین و تشویق افرادی که طبق قانون برای جلب رضایت آحاد مردم کار می‌کند دو شعار اصلی این ستاد است که احیاء امر به معروف کار همگانی بوده که بایستی آحاد مردم درگیر این موضوع باشند.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

انتهای پیام
captcha