پل «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل بهره‌برداری می‌شود
کد خبر: 4008159
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

پل «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

شهردار اردبیل گفت: به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء، پل «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل به زودی بهره‌برداری می‌شود.

رضازاده// پل «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل بهره‌برداری می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، چهارم آبان‌ماه، در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل، اظهار کرد: به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء، پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی جاده اردبیل به آستارا به زودی بهره‌برداری می‌شود که تمهیدات لازم و اساسی در این زمینه اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: افتتاح این پروژه، خیابان متروکه جام جم ، ورودی شهر و راه انحرافی در پیک ترافیک خیابان‌های مجاور را متحول خواهد ساخت.

صفری ادامه داد: از تلاش‌های انجام یافته در این زمینه برای تکمیل این پروژه مهم شهری تقدیر و تشکر می‌کنم که درصدد هستیم به اهداف خود در این زمینه با بهره‌برداری از پروژه دست یابیم.

شهردار اردبیل گفت: اجرای این پروژه از لحاظ فنی و کیفیت پروژه نیز جزو پل‌ها در کاهش بار ترافیکی ورود شهر اردبیل از سمت آستارا تأثیرگذار است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اهداف مورد نظر مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم تلاش‌های انجام یافته در این ارتباط مثمرثمر باشد.

صفری اظهار کرد: در حال حاضر سیستم روشنایی این پل در حال نصب و تکمیل است و به زودی حفاظ اطراف این پل نیز برای تکمیل مراحل پایانی نصب خواهد شد که بی‌شک اجرای این پروژه می‌تواند در توسعه استان نقش مثمرثمر و مهمی را ایفا کند که این امر برای ما حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی در حوزه پل‌سازی همچنان با هدف کاهش ترافیکی مناطق مختلف شهر اردبیل ادامه می‌یابد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha