تکلیف کارخانه‌های راکد کشور در کم‌ترین زمان ممکن مشخص می‌شود
کد خبر: 4006988
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

تکلیف کارخانه‌های راکد کشور در کم‌ترین زمان ممکن مشخص می‌شود

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تکلیف کارخانه‌های راکد کشور در کم‌ترین زمان ممکن مشخص می‌شود، گفت: با توجه به شرایط نامناسب کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش و راکد ماندن این کارخانه، باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کارخانه تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

رضازاده//تکلیف کارخانه‌های راکد کشور در کم‌ترین زمان ممکن مشخص می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مجیدرضا فولادی، مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری، 29 مهرماه، در بازدید از کارخانه راکد فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش شهرستان نیر، اظهار کرد: با توجه به شرایط نامناسب کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش و راکد ماندن این کارخانه، باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کارخانه تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه عدم مدیریت سهامداران این کارخانه مسبب اصلی راکد ماندن این کارخانه شده است، بیان کرد: نیاز است در راستای جلوگیری از اقدامات خاطیان تمهیدات لازم به عمل آید تا در حوزه تولید و اشتغال بتوانیم موفق عمل کرده و برخورد با متخلفان را محقق کنیم.

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تکلیف کارخانه‌های راکد را در اسرع وقت مشخص می‌کنیم، گفت: کم‌کاری‌های انجام یافته در مدیریت این کارخانه سبب شده که هم‌اکنون شغل خود را از دست داده و با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شوند، در حالی که هدف اصلی ما رونق اشتغال و اقتصاد است و شرط حمایت از سرمایه‌گذاران نیز همین مسئله است.

فولادی تصریح کرد: در این ارتباط برگزاری جلسه با رئیس‌جمهور محقق خواهد شد، تا بتوانیم در راستای تعیین تکلیف کردن این کارخانه هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری کنیم و مشکلات موجود این کارخانه را در اسرع وقت برطرف کنیم که این موضوع در حال حاضر جزو برنامه‌های مهم خواهد بود.

در ادامه شجاع اقبالی، فرماندار شهرستان نیر، اظهار کرد: در صورتی که این کارخانه به سرمایه‌گذار دیگری واگذار شود شاهد خارج شدن کارخانه از رکود خواهیم بود، چراکه سهامداران در این زمینه اراده کافی ندارند و به همین دلیل شاهد بسیاری از مشکلات در این کارخانه هستیم که امیدواریم مسئولان مربوطه اقدامات لازم در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام
captcha