حوزه آسیب‌های اجتماعی در اردبیل آسیب‌پذیر است
کد خبر: 4006917
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

حوزه آسیب‌های اجتماعی در اردبیل آسیب‌پذیر است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی آسیب‌پذیر هستیم که علل ایجادکننده آن بایستی شناسایی شود.

رضازاده// حوزه آسیب‌های اجتماعی در اردبیل آسیب‌پذیر استبه گزارش ایکنا از اردبیل، داود سیف‌زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، 28 مهرماه، در سومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: نگاه کلی آماری به آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم و در چنین شرایطی وضعیت آسیب‌های اجتماعی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در حوزه آسیب‌های اجتماعی آسیب‌پذیر هستیم، بیان کرد: علل ایجادکننده آسیب‌های اجتماعی بایستی شناسایی شود که در این زمینه وظایف ما دانشگاهیان در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشخص است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، بیان کرد: یکی از این وظایف برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و در اختیار قراردادن نتایج این همایش به دستگاه‌های اجرایی برای ارتقاء پژوهش‌ها و کاهش آسیب‌ها است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: با توجه به اهمیت مسئله، این همایش هر دو سال یک بار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که به همین منظور مقالاتی در این زمینه ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha