اعزام روحانیون و بانوان مبلغ مشگین‌شهر به بیمارستان‌ها
کد خبر: 4005918
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

اعزام روحانیون و بانوان مبلغ مشگین‌شهر به بیمارستان‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر گفت: ۲۰ نفر از روحانیون و بانوان مبلغ، برای ارائه خدمات جهادی عازم بیمارستان‌های شهرستان مشگین‌شهر اعزام شدند.

رضازاده//  20 نفر از روحانیون و بانوان مبلغه مشگین‌شهر به بیمارستان‌ها اعزام شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق صمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر، امروز، 26 مهرماه اظهار کرد: ۲۰ نفر از روحانیون و بانوان مبلغ برای ارائه خدمات جهادی عازم بیمارستان‌های شهرستان مشگین‌شهر شدند.

وی با اشاره به کمک 310 میلیون ریالی برای آزادی زندانیان غیرعمد در مشگین‌شهر، گفت: اوقاف و تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر، با برگزاری جشن گلریزان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام کرده و در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند ورود جدی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر بیان کرد: کمک‌های مؤمنانه در شهرستان استمرار یافته و در این زمینه حمایت از خانواده‌های نیازمند و کمک به مردم مناطق محروم جزو برنامه‌های اصلی هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی مشگین‌شهر است.

صمدی تصریح کرد: در قالب کمک به نیازمندان ۴۵۰۰ پرس غذای گرم، ۲۵۰ بسته معیشتی و ۶۰ تن برنج یارانه‌ای در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شده و از ظرفیت روحانیون در فعالیت‌های جهادی کمک به بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۲ خانه عالم در روستاهای مشگین‌شهر وجود دارد که روحانی‌ها در روستاها به عنوان عامل آگاهی و روشنگری در راستای حل مشکلات مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش ویژه و اساسی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر در پایان افزود: اشاعه و احیای معارف اسلامی با استفاده از فضای فرهنگی جزو اولویت‌های اساسی برای تحقق اهداف موردنظر است.

انتهای پیام
captcha