کمبود و کاستی‌های حوزه فرهنگی اردبیل در حال افزایش است
کد خبر: 4005742
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

کمبود و کاستی‌های حوزه فرهنگی اردبیل در حال افزایش است

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اولویت و جایگاه ویژه اهل تسنن در بحث فرهنگ‌سازی در منطقه، گفت: کمبودها و کاستی‌ها در حوزه فرهنگ در سال‌های گذشته بیشتر شده است ولی با توکل بر خدا و همراهی شما عزیزان به روزهای تاثیرگذار این عرصه باز خواهیم گشت.

رضازاده// کمبود و کاستی‌های حوزه فرهنگی اردبیل در حال افزایش استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید نوریان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 25 مهرماه، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کانون فرهنگی و هنری نبی رحمت عنبران، اظهار کرد: هفته وحدت بهانه‌ای است که بتوانیم این ارتباط با فعالان فرهنگی اهل تسنن را برقرار کنیم که در ایام پیش رو نهایت همکاری را با فعالان حوزه فرهنگی شهر عنبران به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اولویت و جایگاه ویژه اهل تسنن در بحث فرهنگ‌سازی در منطقه، افزود: کمبودها و کاستی‌ها در حوزه فرهنگ در سال‌های گذشته بیشتر شده ولی با توکل بر خدا و همراهی شما عزیزان به روزهای تاثیرگذار این عرصه باز خواهیم گشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، مشکلات اعتباری فضاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان نمین را برطرف‌سازی کنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین یاور مرادی، امام جمعه عنبران نیز اظهار کرد: متأسفانه اعتبارات چندانی در بستر فرهنگی به شهر عنبران تعلق نمی‌گیرد و در برابر جوانان و فعالان فرهنگی دست‌های ما خالی است.

وی ادامه داد: عدم حمایت مالی از این قشر باعث شده تا نتوانیم آنچنان که بایستی در راستای فرهنگ و اشاعه آن در منطقه مرزی عنبران رشد و توسعه یابیم و امیدواریم که متولیان امر عنایت ویژه ای در این مورد به منطقه ما داشته باشند.

انتهای پیام
captcha