برگزاری موفق هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان اردبیل
کد خبر: 4005711
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

برگزاری موفق هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان اردبیل

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که با حضور فعال واحد‌های تولیدی و با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل آغاز شده بود با استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان و تولیدکنندگان به پایان رسید.

رضازاده// برگزاری موفق هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، 25 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که با حضور فعال واحد‌های تولیدی و با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل آغاز شده بود با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان و تولید کنندگان به پایان رسید.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، نمایش توانمندی‌های واحد‌های تولیدی استان در عرصه تولید محصولات ساختمان‌سازی بود که خوشبختانه با توجه به استقبال بسیار خوب واحد‌های تولیدی، توانستیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ادامه داد: به منظور حضور فعال واحد‌های تولیدی در این نمایشگاه، حمایت‌های لازم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تولیدکنندگان به عمل آمده تا تولیدکنندگان بتوانند نسبت به عرضه و نمایش محصولات تولیدی خود اقدام کنند.

مهدوی تصریح کرد: یکی از این نوع حمایت‌ها، پرداخت کمک هزینه اخذ غرفه تا ۸۰ درصد هزینه‌ها بود که در قالب کمک هزینه بلاعوض به واحد‌های تولیدی پرداخت می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به متراژ دو هزار مترمربع و در قالب بیش از ۵۰ غرفه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که الگویی مناسب برای برگزاری نمایشگاه در زمان کرونایی بود.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، از تداوم اجرای برنامه‌های حمایتی این شرکت برای حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و سایر برنامه‌های حمایتی خبر داد و خاطر نشان کرد: هدف از تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی در جهت حمایت از تولید و ایجاد بستر‌های لازم برای سرمایه‌گذاران است که تلاش می‌کنیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام
captcha