398 مدرسه خیرساز در اردبیل احداث شد
کد خبر: 4005336
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

398 مدرسه خیرساز در اردبیل احداث شد

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: خیرین مدرسه‌ساز تاکنون ۳۹۸ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۸۸ کلاس درس در مناطق مختلف این استان احداث کرده و هم‌اکنون نیز 73 مدرسه در قالب 284 کلاس درس احداث می‌شود.

رضازاده// 398 مدرسه خیرساز در اردبیل احداث شدبه گزارش ایکنا از اردبیل،  احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، 24 مهرماه،‌ در آیین کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز شهدای روستای شیخ‌احمد، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز تاکنون ۳۹۸ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۸۸ کلاس درس در مناطق مختلف این استان احداث کرده و هم‌اکنون نیز 73 مدرسه در قالب 284 کلاس درس احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش خیران در امر یاری‌رسانی به آموزش و پرورش بسیار شایسته تقدیر و قدردانی است، گفت: مدرسه سه کلاسه خیرساز شهدای روستای شیخ احمد توسط محمد حبیبی، خیر نیک‌اندیش با زیر بنای ۱۸۲ مترمربع و مبلغ تقریبی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، بیان کرد: با همکاری وزارت بهداشت، واکسیناسیون فرهنگیان انجام شده و بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز استان نیز واکسن کرونا زدند که در این خصوص رتبه سوم کشور را داریم که با اتمام واکسیناسیون دانش‌آموزان این استان تا آبان ماه زمینه بازگشایی مدارس فراهم شود.

ناصری تصریح کرد: بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند که در این‌ خصوص رتبه سوم کشور را در اختیار داریم و امیدواریم با اتمام واکسیناسیون دانش‌آموزان تا آبان‌ماه، شاهد بازگشایی تمامی مدارس استان باشیم.

انتهای پیام
captcha