جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4003870
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود که تصمیم گرفته شده تا این جشنواره را به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار کنیم.

رضازاده// جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، 19 مهرماه، در دیدار با رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، اظهار کرد: تاکنون 398 مدرسه با همراهی نوسازی اجرایی و عملیاتی شده و به همین منظور در قالب یک‌ هزار و 588 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با اشاره به این که احداث 73 مدرسه با مشارکت خیرین در استان اردبیل وارد فاز اجرایی شده است، بیان کرد: انتظار می‌رود تا مهر ماه سال آینده بخش عظیمی از این پروژه‌های آموزشی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود که در این زمینه حمایت خیران و جذب اعتبارات ملی اولویت اساسی است.

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، ادامه داد: تأمین منابع مالی برای احداث مدارس در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم به عمل آمده است.

لطفی بیان کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود که تصمیم گرفته شده تا  این جشنواره را به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح آجر به آجر به کمک مسئولان، زمینه احداث مدرسه‌سازی محقق شده و طرح پویش مهر به رنگ مدرسه برای مدرسه‌سازی و کمک‌های خیرخواهانه به شکل مناسب هدف‌گذاری شده که زمینه افزایش تلاش‌های مؤثر را در این بخش مهیا می‌کنیم.

در ادامه، جواد قرآن‌نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، نیز اظهار کرد: 10 خیر خارج از کشور در سال‌های اخیر در امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل که عمدتاً خارج‌نشین بودند، مشارکت کرده و حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌سازی استان اردبیل تاکنون بیش از 400 مدرسه را احداث و تحویل آموزش و پرورش دادند که در حال حاضر ساخت 73 مدرسه در جای جای استان اردبیل با مشارکت خیرین در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha