نمایشگاه «لب‌های عطشان» وقایع کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) را به تصویر کشید + فیلم
کد خبر: 4000764
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

نمایشگاه «لب‌های عطشان» وقایع کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) را به تصویر کشید + فیلم

نمایشگاه «لب‌های عطشان» در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل، با هدف یادآوری صحنه‌های عاشورا بعد از یازده شب فعالیت به کار خود پایان داد.

نمایشگاه «لب‌های عطشان» وقایع کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) را به تصویر کشید + فیلمبه گزارش ایکنا از اردبیل، نمایشگاه «لب‌های عطشان» با بیش از ۱۷ غرفه و روایت وقایع کربلا برای آشنایی مردم استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته دفاع مقدس برگزار و به کار خود خاتمه داد.

روایت‌گران نمایشگاه بصیرتی در هر غرفه با بازگویی تفصیلی و تطبیقی واقعه کربلا با جهان امروز جذابیت خاصی را برای مخاطبان و بازدیدکنندگان ایجاد کردند.

این نمایشگاه مظلومیت اباعبدالله‌الحسین(ع) را به وضوح نشان داد و غرفه‌های بصیرتی زوایایی از خوبی‌ها و زیبایی‌ها را برای بازدیدکنندگان به تصویر کشید.

یکی از دلایل گریه ما برای امام حسین(ع) مظلومیت این امام بزرگوار و رفتار زشت و ناپسند دشمنان او بود چرا که وقتی شخصی مظلوم واقع می‌شود نمی توان ساکت نشست.

یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه جلوه‌های عاشورا با عنوان «لب‌های عطشان»، گفت: هر کدام از غرفه‌ها جذابیت خاصی داشت، نخستین غرفه با معرفی شهدای دفاع مقدس آغاز و در تمامی غرفه‌های دیگر مظلومیت امام حسین(ع) روایت و در انتهای نمایشگاه دشمنان زمان را معرفی می‌کرد.

انتهای پیام
captcha