آب پایدار ناحیه صنعتی نیر تامین می‌شود
کد خبر: 3999952
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

آب پایدار ناحیه صنعتی نیر تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: با اجرای پروژه منبع زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی نیر، آب مورد نیاز این ناحیه تامین و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده می‌شود.

رضازاده// آب پایدار ناحیه صنعتی نیر تامین می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، سوم مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: آب تخصیص یافته برای ناحیه صنعتی نیر در حدود 5 لیتر بر ثانیه بود که با پیگیری‌های این شرکت، میزان تخصیص آب برای این ناحیه از 5 به 15 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

اهلی ادامه داد: در کنار این تخصیص تلاش شد تا میزان فشار آب نیز افزایش یابد که بر این اساس، پروژه منبع زمینی و هوایی 500 مترمکعبی و همچنین ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از سال گذشته آغاز شد که این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصدی در مرحله اجرا می‌باشد.

وی محل تامین اعتبارات این پروژه را منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته تا از تمامی ظرفیت‌های داخلی، استانی و ملی برای تامین زیرساختهای مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان استفاده نماید که در این راه همچون گذشته، چشم انتظار کمک تمامی مسئولان استانی و ملی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، افزود: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌های صنعتی و استفاده مشترک واحدهای تولیدی از خدمات مشترک که منجر به پایین آمدن هزینه تولید برای واحدهای صنعتی می‌شود، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه‌گذاران است که با این اوصاف، شاهد استقبال روزافزون حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

انتهای پیام
captcha