راه‌اندازی ایستگاه های قرآنی در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل + فیلم
کد خبر: 3999770
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

راه‌اندازی ایستگاه های قرآنی در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل + فیلم

مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، از راه‌اندازی ایستگاه‌های قرآنی خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه بخش‌های مختلف ایستگاه قطار قرآنی و ایستگاه خلاقیت در باغ موزه دفاع مقدس استان برپا خواهد شد.

راه‌اندازی ایستگاه های قرآنی در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل + فیلمعلی دانش، مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از راه‌اندازی ایستگاه‌های قرآنی خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه بخش‌های مختلف ایستگاه قطار قرآنی، قرآن آموزی آسان، ایستگاه جشن سوره‌های قرآنی، راویان دفاع مقدس و ایستگاه خلاقیت در باغ موزه دفاع مقدس استان برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: در این قسمت تکنیک‌های خلاق آموزش آسان قرآن به کودکان با استفاده از ابزارهایی مانند شهر قصه، پازل، تصویرسازی و کاردستی به مربیان آموزش داده می‌شود.

دانش ادامه داد: جاکورتا بخش دیگری از بخش کودک نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که در آن کودکان با الگوهای آموزشی توسط مربی در هر روز اشیا جدیدی را با جاکورتا تولید می کنند و در غرفه هنر ماسه نیز کارهای متنوعی توسط خود کودک تولید و به عنوان هدیه به وی تحویل داده می‌شود.

مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، به فعالیت غرفه کارگاه سه‌بعدی سازی در این بخش اشاره کرد و افزود: در این غرفه نیز دو تصویر قرآن و نماز را کودک دریافت و پس از برش آن‌ها، تصویر سه بعدی طراحی می کند.

دانش تصریح کرد: هنرمندان در تلفیق با شعر و بازی گروهی به نمایش هنری می‌پردازند و پس از اجرای نمایش میدانی نیز جشن قرآنی با عنوان «جشن قرآنی شکوفه‌ها» برپا و نمایش پیامبران قرآنی بر روی صحنه می‌رود.

وی افزود: بخش دیگر این غرفه مربوط به مسابقات یک و یک است که کودکان در این قسمت با صفات خوب و بد آشنا می شوند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه قرآنی از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته در باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل، از ساعت ۹ الی ۲۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha