88 طرح و پروژه عمرانی اردبیل به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود
کد خبر: 3992839
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

88 طرح و پروژه عمرانی اردبیل به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار اردبیل، گفت: 88 طرح و پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت با اعتبار بیش از 6771 هزار میلیارد ریال در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

رضازاده// 88 طرح و پروژه عمرانی اردبیل به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شودمسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 88 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 6771 هزار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود و 18 طرح تولیدی و سرمایه‌گذاری نیز با اعتباری 3 هزار میلیارد ریال در این مدت افتتاح می‌شود.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، نیز بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی، عمران شهری و روستایی و زیربنایی با 3 هزار و 770 هزار میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در دستور کار قرار گرفته که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه بخش اقتصادی، صنعت و تولید اردبیل باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل، تصریح کرد: طبق آمار اعلامی سازمان صمت تا پایان امسال 150 واحد تولیدی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید که از مجموع واحدهای افتتاحی، 18 طرح جزء واحدهای تولیدی بزرگ و اشتغال بالا هستند که در میزان صادرات و وضعیت کشور تاثیر گذار خواهند بود.

امامی‌یگانه تصریح کرد: در هفته دولت تعداد 10 واحد تولیدی با بیش از 250 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی 220 نفر افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید که براساس پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی در پایان امسال استان اردبیل جز استانهای صنعتی محسوب خواهد شد.

وی اظهار کرد: انتظار ما از همه اصناف این است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در نظر بگیرند تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر زمینه کاهش شیوع کرونا را رقم زده و شاهد ایجاد امنیت و آرامش در استان باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha