مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند
کد خبر: 3988182
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: به مسئولان اجازه داده نمی‌شود تا با ناامید کردن مردم، آنان را از پشتیبانی نظام اسلامی دلسرد کنند.

رضازاده// مسئولان حق ناامیدسازی مردم را ندارندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل، 12 مردادماه، در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردبیل، اظهار کرد: به مسئولان اجازه داده نمی‌شود تا با ناامید کردن مردم، آنان را از پشتیبانی نظام اسلامی دلسرد کنند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه مسئول برگزاری آئین‌های مختلف ملی و مذهبی است، گفت: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی با هدف امیدآفرینی در بین عموم مردم جامعه اولویت‌ اساسی ماست و به همین منظور هم‌افزایی و مشارکت مسئولان در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: تقویت بصیرت‌افزایی و دشمن‌سازی به عنوان رویکرد مهم فرهنگی و تبلیغی توانسته موفق عمل کند که این مسئله تقویت همدلی و همزبانی را در جامعه به دنبال داشته و برای عبور از تحریم‌های ظالمانه دشمنان بسیار مهم و اساسی است.

باقری ادامه داد: حرکت ارزشمندی در حفظ بنیان نظام مقدس اسلامی ایران در حال انجام است و برگزاری راهپیمایی‌ها و برنامه‌های مناسبتی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و با توجه به این که شرایط خاص کرونایی سبب برخی محدودیت‌ها شده اما هدف اصلی همچنان با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: انتخابات سخنران و برگزاری برنامه‌ها به صورت فراجناحی در نظر گرفته شده و حرکت‌های انقلابی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان حرف نخست را می‌زند که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

باقری گفت: برای دفاع و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت فضای مجازی با جدیت مورد توجه واقع شده و انتظار داریم مسئولان و متولیان ذی‌ربط در این زمینه هم‌افزایی و مشارکت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha