عرصه‌های تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر مشخص شدند
کد خبر: 3987995
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

عرصه‌های تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر مشخص شدند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، گفت: در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر 20 عرصه تخصصی مشخص و همیاری‌ لازم توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

رضازاده// 20 عرصه تخصصی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مشخص شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میرعباس‌زاده، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، 11 مردادماه، در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اظهار کرد: در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر 20 عرصه تخصصی مشخص و با همیاری‌ توسط دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که عمل به فرائض امر به معروف و نهی از منکر یک اولویت اساسی نیازمند اصلاح دیدگاه است، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک از مهم‌ترین فرائض در زمینه هدایت جامعه و بزرگ‌ترین ابزار برای عمل به دستورات نورانی قرآن کریم است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، ادامه داد: گروه‌های مطالبه‌گری در خصوص مسائل و مشکلات تشکیل یافته که کانون‌های مساجد نیز در این زمینه می‌تواند به عنوان بازوی توانا عمل کند.

میرعباس‌زاده ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بازوی توانمند در مطالبه‌گری مردم موفق عمل کند تا ادارات و نهادهای دولتی به عنوان الگوهای مناسب امر به معروف و نهی از منکر شناخته شود.

وی گفت: جبهه فرهنگی کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر پیشگام است و در این زمینه فعالان کانون ها پیشقدم  و مساجد در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha