دولت اقدام قابل قبولی برای حل مشکلات مردم انجام نداد
کد خبر: 3987955
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
نماینده اردبیل:

دولت اقدام قابل قبولی برای حل مشکلات مردم انجام نداد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه در طول 8 سال گذشته دولتمردان برای رفع مشکلات مردم و بخش خصوصی اقدامی انجام نداده و معطلی 8 ساله کشور جز فرافکنی‌ها مورد دیگری مشاهده نشده است.

رضازاده// هیچ اقدام قابل قبولی توسط دولتمردان برای حل مشکلات مردم انجام نشدحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: متأسفانه در طول 8 سال گذشته دولت برای رفع مشکلات مردم اقدامی انجام نداده و جز فرافکنی‌ها مورد دیگری مشاهده نشده است که انتظار ما از دولت آینده را بیشتر کرده است.

وی بیان کرد: دولت بر این باور است که مجلس با وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نگذاشت برجام به سرانجام برسد، در حالی که دولتمردان به هیچ عنوان اقدامی برای رفع مشکلات در راستای رفع تحریم‌ها و حمایت از بخش خصوصی انجام نداده‌اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرافکنی‌هایی که از سوی دولت وجود دارد به صلاح مملکت نیست و ما به هیچ عنوان قابل قبول نمی‌دانیم،‌ چرا که در طول هشت سال اخیر جز دروغ و تحریف افکار عمومی مورد دیگری از سوی دولت ارائه نشده است.

موسوی تصریح کرد: تمامی مسائل مربوط به FATF و برجام توسط دولت بر گردن دیگران می‌افتد و سایر مشکلات نیز ناشی از کم‌کاری و سستی‌ها است.

وی اظهار کرد: قاچاق، افزایش تورم، کاهش قدرت خرید مردم و ضربه مهلک به تولید داخلی و عرصه رقابت در حوزه تجارت از دستاوردهایی است که دولت رقم زده و عرصه رقابت در حوزه تجارت را نیز با مشکلات اساسی مواجه کرده است که مطالبات بخش خصوصی از دولت رسیدگی به مشکلات کنونی و رفع موانع و تولیدات داخلی است.

انتهای پیام
captcha