تبلیغات از طرف دشمنان اقامه نماز را در جامعه با مشکل مواجه کرد
کد خبر: 3981622
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

تبلیغات از طرف دشمنان اقامه نماز را در جامعه با مشکل مواجه کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: تهاجم فرهنگی و تبلیغات از طرف دشمنان، اقامه نماز را در جامعه با مشکلات مواجه کرده که بایستی روحانیت و رابطین اقامه نماز در جبهه‌های فرهنگی و فضای مجازی همانند جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، آماده مبارزه و دفاع از ارزش‌ها باشند.

رضازاده// تبلیغات سوء از طرف دشمنان اقامه نماز را در جامعه با مشکلات مواجه کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 12 تیرماه، در نشست ائمه جماعت و رابطین فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و اختلاس و بزهکاری در جامعه جزء اولویت اساسی بوده که در این زمینه برگزاری نماز جماعت مبنای کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تهاجم فرهنگی و تبلیغات از طرف دشمنان، اقامه نماز را در جامعه با مشکلات مواجه کرده که بایستی روحانیت و رابطین اقامه نماز در جبهه‌های فرهنگی و فضای مجازی همانند جبه‌های هشت سال دفاع مقدس، آماده مبارزه و دفاع از ارزش‌ها باشند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، بیان کرد: ائمه جماعات و رابطین فرهنگی باید مطالعه خود را بیشتر کنند و از سیره انبیاء و ائمه اطهار(ع) بهره ببرند، پیام‌های مقام معظم رهبری  به اجلاس‌های سراسری نماز مطالعه کنند، زیرا که تمام وظایف ائمه جماعت و مدیران در زمینه ترویج و توسعه نماز درآن آمده است.

عبدی اظهار کرد: برنامه‌ و فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه ترویج و توسعه نماز جزء اولویت اساسی قرار گرفته و در این زمینه تمهیدات لازم اساسی قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha