مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3975752
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در اردبیل برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل، گفت: مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، روز شنبه با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در شهیدگاه اردبیل، برگزار شد.

مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل، ۱۵ خردادماه، در این آیین معنوی که با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص قیام خونین مردم قم علیه رژیم ستم شاهی به اهمیت تبیین آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید ابعاد این قیام سرنوشت‌ساز در تاریخ تحولات کشور برای مردم و جوانان تبیین شود، خاطر نشان کرد: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی است و بیان زوایای آن برای مردم و نسل جوان توسط فرهنگیان، مبلغان دینی و رسانه‌های گروهی یک وظیفه ملی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه دشمنان با تهدید نرم فرهنگی و جنگ تبلیغاتی خود تمامی مقدسات و ارزش‌های دینی و انقلابی را مورد هجمه خود قرار داده‌اند اظهار کرد: باید از فضای مجازی برای ترسیم اهمیت این قیام و نقش آن در تاریخ ایران اقدام مناسب صورت گیرد.

گفتنی است؛ تعدادی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ره) در رثای شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد به مداحی و مرثیه‌خوانی پرداختند.

 
انتهای پیام
captcha