انتشار ۱۴۶ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل
کد خبر: 3974872
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

انتشار ۱۴۶ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از انتشار ۱۴۶ عنوان کتاب در انتشارات این نهاد انقلابی خبر داد.

انتشار ۱۴۶ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، دهم خردادماه در هجدهمین جلسه شورای علمی انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: ۳۸ درصد از این کتاب‌ها در حوزه کشاورزی و محیط زیست، ۲۸ درصد در حوزه مهندسی، ۳۰ درصد در حوزه علوم انسانی و ۴ درصد در حوزه زبان‌های خارجی است.

وی به در دست چاپ بودن ۱۸ عنوان کتاب اشاره و خاطر نشان کرد: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل بر اساس رسالت فرهنگی خود، توجه ویژه‌ای به علوم مختلف و نشر آن در قالب کتاب دارد تا بتواند در انتشار علم و دانش به وظیفه خود عمل کند.

عضو هیأت علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه صنعت چاپ و نشر از مشاغل ضربه‌پذیر از شرایط جامعه است، تصریح کرد: نظر به اینکه این صنعت در زمره اولین حوزه‌هایی بود که از کرونا آسیب جدی دید باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

اوچی اردبیلی ادامه داد: پذیرش چاپ کتاب در این مرکز با توجه به کیفیت علمی، ساختار ادبی و نگارشی، به روز بودن منابع و اطلاعات، صرفه اقتصادی و عرضه آسان، صورت می‌گیرد تا با بالاترین کیفیت وارد بازار نشر شود.

در هجدهمین جلسه شورای علمی انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل ۱۱ عنوان کتاب مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha