دفاع از ولایت مهم‌ترین پیام فرهنگ فاطمی است
کد خبر: 3947021
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

دفاع از ولایت مهم‌ترین پیام فرهنگ فاطمی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ولایتمداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگترین پیام فرهنگ فاطمی است که باید این امر مهم بیش از پیش در جامعه اسلامی تبیین شود.

ولایتمداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین پیام فرهنگ فاطمی استمریم حامدی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: شهدا در دامن پاک مادرانی پرورش یافتند که الگویشان حضرت فاطمه زهرا(س)، نمونه کامل اسوه صبر و استقامت بود.

حامدی به شهدای مدافع حرم و حریم اشاره کرد و گفت: الگوی زن مسلمان تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند چراکه شیوه و اسلوب آن بر گرفته از اصولی است که ریشه در تعالیم ائمه معصومین(ع) دارد.

وی اظهار کرد: مادران شهدا با تاسی از ولایتمداری صدیقه کبری حضرت زهرا(س) فرزندان خویش را فدای راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران کردند و امروز عزت ایران اسلامی مرهون این فداکاری است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، از رعایت حجاب به عنوان دفاع از دین نام برد و گفت: زن با رعایت حجاب علاوه بر اینکه از حریم خود دفاع می‌کند در واقع امنیت جامعه را نیز تضمین می‌کند و این بزرگترین نعمت الهی و موهبت است که خداوند متعال به انسان‌ها عطا کرده است.

حامدی افزود: ولایتمداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگترین پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش از پیش در جامعه اسلامی تبیین شود.

وی توجه به فرهنگ فاطمی را برای آحاد مردم و مسئولان نظام مفید برشمرد و گفت: با ترویج فرهنگ فاطمی که همان فرهنگ نبوی در جامعه است شاهد پیشرفت در همه ابعاد به‌خصوص پیشرفت و توسعه اخلاق فاطمی در جامعه هستیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: زنان و دختران مسلمان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در تمامی ابعاد زندگی خویش به‌ویژه مسئله حجاب و عفاف می‌توانند همواره مروج اهداف این بانوی گرانقدر اسلام باشند و از اهداف وی که بزرگترین آن ولایت‌مداری است، پاسداری کنند.

حامدی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) «سیدة‌النساء العالمین» است و این لقب را پیامبر اسلام(ص) به وی داد و این بانوی بزرگوار سرشار از خیرات و برکات برای بشر است.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha