پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در اردبیل
کد خبر: 3939809
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: از سال ۹۷ تاکنون حدود ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، ۱۸ آذرماه، در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، گفت: از سال ۹۷ تاکنون حدود ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای فعالیت‌های اقتصادی در استان اردبیل پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات ارزان قیمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان اردبیل پرداخت گردیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: این مبلغ برای ۳ هزار و ۹۸۰ نفر بوده و اشتغال پیش بینی شده برای آن ۴ هزار و ۸۰۰ نفر خواهد بود.

عزیزی گفت: در بازدید اخیر نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از طرح‌های جهش تولید در استان، طرح‌های در دست اجرا مورد ارزیابی قرار گرفت که در حوزه اقتصادی با مقایسه سایر استان ها، بسیار مطلوب اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی بخش اعظم این طرح‌ها تا پایان سال جاری و برخی نیز در سه ماهه اول سال آینده، شاهد جهش قابل توجه در تولید و اشتغال استان اردبیل خواهیم بود و تاثیرگذاری برخی از این طرح‌ها فرامنطقه‌ای و ملی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha