برگزاری وبینار تخصصی «کتاب، سبک زندگی و جامعه سالم» در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3934793
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

برگزاری وبینار تخصصی «کتاب، سبک زندگی و جامعه سالم» در جهاددانشگاهی اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، از برگزاری وبینار تخصصی «کتاب، سبک زندگی و جامعه سالم» به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در جهاددانشگاهی استان خبر داد.

برگزاری وبینار تخصصی «کتاب، سبک زندگی و جامعه سالم» در جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۲ آبان ماه، از برگزاری وبینار تخصصی «کتاب، سبک زندگی و جامعه سالم» و مسابقه کتابخوانی «دانایی، مانایی» در جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد و گفت: یکی از رسالت‌های جهاددانشگاهی توسعه امور فرهنگی در جامعه با همکاری با حوزه، دانشگاه و سایر مراجع و نهاد‌های فرهنگی است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده است و هر ساله در مناسب‌های مختلف برنامه‌های متنوعی با هدف ارتقای سطح اطلاعات و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در این نهاد برگزار می‌شود.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری وبینار تخصصی «کتاب، سبک زندگی و جامعه سالم» در ۲۶ آبان‌ماه جاری خبر داد و افزود: این وبینار به همت انتشارات و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به صورت مجازی در سامانه آموزشی جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

اوچی اردبیلی، شناسایی مؤلفه‌های مرتبط با الگو‌های اسلامی- ایرانی سبک زندگی، نقش کتاب در تقویت یا تغییر سبک زندگی و فرهنگ عامه و تاثیر کتاب در افزایش تجربه‌های زندگی را از محور‌های این وبینار عنوان کرد.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی «دانایی، مانایی» به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، ویژه اعضا و دانشجویان جهاددانشگاهی استان اشاره و اظهار کرد: این مسابقه به صورت غیر حضوری از کتاب «اطلاعات بالینی درباره کووید ۱۹» که تالیف سجاد نریمانی و از انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل است، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا سی‌ام آبان ماه می‌توانند با ارسال پاسخ نامه در آن شرکت کنند.

وی بیان کرد: بعد از جمع آوری پاسخنامه‌ها به سه نفر از جهادگران جهاددانشگاهی استان، دو نفر از اعضای خانواده جهادگران و سه نفر از دانشجویان که پاسخ صحیح داده اند جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل به فعالیت‌های انتشارات این نهاد در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این انتشارات با برنامه‌ریزی، نظارت، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در امور نشر کتاب، فعالیت‌های ارزشمندی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام می‌دهد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های فرهنگی جهاددانشگاهی توجه به علوم مختلف و نشر آن در قالب کتاب است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳۰ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل که یکی از مراکز مورد اعتماد دانشگاهیان و مولفان است به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha