رزمندگان سند هویتی دوران دفاع مقدس هستند
کد خبر: 3925372
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

رزمندگان سند هویتی دوران دفاع مقدس هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با تشریح فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان سند تاریخ شفاهی و هویتی دوران دفاع مقدس و جامعه اسلامی هستند.

رزمندگان سند هویتی دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پنجم مهرماه، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان سند تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس هستند و این ویژه برنامه با هدف تکریم از خدمات آن‌ها در دوران دفاع مقدس صورت گرفت.
وی افزود: نمایشگاه چهل سال فعالیت این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس در محوطه این اداره کل برپا شده است.
اسحاقی تاکید کرد: آلبوم رزمندگان این اداره نیز که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، گردآوری شده است و به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
بازدید از نمایشگاه رزمی،فرهنگی، مشارکت در برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی کتب دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های صورت گرفته به مناسبت هفته دفاع مقدس است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های حضوری این اداره کل لغو شد، اما تلاش شده است که این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha