استفاده شایسته از خدمات جهاد دانشگاهی در توسعه استان اردبیل
کد خبر: 3914715
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
صبوری تاکید کرد:

استفاده شایسته از خدمات جهاد دانشگاهی در توسعه استان اردبیل

رئیس مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل مجموعه علمی، دانش محور و دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص است، افزود: باید از خدمات علمی و گسترده جهاد دانشگاهی، در راستای توسعه استان به نحو شایسته بهره برد.

جهاد دانشگاهی؛ کانون بزرگ اقتصاد دانش بنیان کشور استاسماعیل صبوری، رئیس مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه توسعه علمی و اقتصاد دانش بنیان کشور، بیان کرد: دستاورد‌های علمی جهاد دانشگاهی برای کشور چشمگیر و کم‌نظیر بوده و متخصصان متعهد و مؤمن فعال در این نهاد توانسته‌اند پیچیده‌ترین فعالیت‌های علمی را انجام داده و برای کشور افتخارآفرینی کنند.
وی اقدامات جهاد دانشگاهی در استان اردبیل را ثمربخش دانست و گفت: جهاد دانشگاهی استان اردبیل به دو مقوله کار علمی و فرهنگی به‌خوبی توجه داشته و باید در راستای فعالیت‌های پژوهشی و تولید ثروت از طریق علم گام‌های بیشتری بردارد.
صبوری افزود: جهاد دانشگاهی استان اردبیل، باید به مقوله تجاری‌سازی علم و نقشی که برای جهاد دانشگاهی در نقشه جامع علمی کشور تبیین شده توجه ویژه‌ای داشته باشد که یکی از ماموریت‌های اصلی این نهاد انقلابی، تولید فناوری‌های بومی مورد نیاز کشور در صنایع است تا به این منظور اقتصاد ما یک اقتصاد دانش بنیان متکی بر توان ملی باشد.
مدرس دانشگاه‌های اردبیل، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف در استان باید ضمن برقراری تعامل مناسب با مجموعه جهاد دانشگاهی، از دستاورد‌های این نهاد در زمینه‌های علمی و پژوهشی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده نیز وظایف مهمی بر عهده دارند.
رئیس مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل، افزود: در جهاد دانشگاهی هم طرح‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فاخر و گزین ارائه می‌شود و هم اجرای خوبی صورت می‌گیرد که باعث موفقیت برنامه‌های این نهاد شده است.
صبوری، بیان کرد: اگر روحیه جهادی، انقلابی بودن، کسب رضای الهی، درصحنه بودن و رویکرد خلاقانه و نوآورانه ادامه یابد به اهداف انقلاب و نظام نزدیک‌تر می‌شویم.
مدرس دانشگاه‌های اردبیل، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل مجموعه علمی، دانش محور و دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص است، افزود: باید از خدمات علمی و گسترده جهاد دانشگاهی، در راستای توسعه استان به نحو شایسته بهره برد.

انتهای پیام
captcha