سامانه ۱۴۸۰؛ مرکز مشاوره برای کنترل استرس بیماری کرونا
کد خبر: 3888222
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

سامانه ۱۴۸۰؛ مرکز مشاوره برای کنترل استرس بیماری کرونا

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: سامانه ۱۴۸۰ بهترین مرکز مشاوره برای کنترل استرس بیماری کرونا در بین عموم مردم است.

سامانه ۱۴۸۰؛ مرکز مشاوره برای کنترل استرس بیماری کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، یازدهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور نهاد‌های مختلفی برای جلوگیری از شیوع این بیماری در تلاش هستند و بهزیستی استان نیز با همکاری مشاوران برجسته استان از طریق سامانه ۱۴۸۰ در تلاش هست تا در کنترل استرس بیماری کرونا به آحاد مختلف مردم کمک کند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۴۸۰ از مشاوره رایگان این مرکز در خصوص کنترل استرس بیماری کرونا یاری بگیرند.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۹۱۳ مورد تماس از ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور با این مرکز نیز ثبت شده است که مشاوران به صورت تیمی و تخصصی موضوع‌های مطرح شده را پیگیری می‌کنند.

ستاری عنوان کرد: طرح مداخله در بحران با هدف پیشگیری در زمینه‌های کاهش و کنترل از مهمترین اهداف روانشناسان این مرکز است.

وی ادامه داد: استفاده از خدمات مشاوره این مرکز به صورت رایگان است و همشهریان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۴۸۰ از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: مهمترین هدف این طرح کمک به کادر درمانی برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه است و تلاش کرده‌ایم که توصیه‌های بهداشتی نیز در این امر نیز ارائه شود.

انتهای پیام
captcha