اعزام کاروان‌های دانشجویی «راهیان نور» با شعار «نسل سلیمانی» آغاز می‌شود
کد خبر: 3880111
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
۱۷ اسفندماه؛

اعزام کاروان‌های دانشجویی «راهیان نور» با شعار «نسل سلیمانی» آغاز می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: اعزام کاروان‌های دانشجویی «راهیان نور» ویژه برادران با شعار «نسل سلیمانی» از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

اعزام کاروان‌های دانشجویی «راهیان نور» با شعار «نسل سلیمانی» آغاز می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل، یکم اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تاکید بر ادامه راه آن‌ها است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: عزت و افتخار بزرگی است که با حضور در کاروان‌های راهیان نور فداکاری و ایثارگری رزمندگان را به عینه می‌بینید و افتخار آفرینی‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس را به خوبی درک می‌کنید.
این مقام مسئول افزود: ثبت نام کاروان‌های دانشجویی «راهیان نور» در سطح دانشگاه‌های استان آغاز شده و علاقمندان برای حضور در این کاروان معنوی می‌توانند به دفاتر دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
پرزور اظهار کرد:: اعزام کاروان‎‌های دانشجویی «راهیان نور» ویژه برادران با شعار «نسل سلیمانی» از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های دانشجویی «راهیان نور» ویژه خواهران نیز از ۲۰ اسفندماه آغاز خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان با اشاره به اینکه دانشجویان پیرو مکتب شهید سلیمانی هستند، یادآور شد: پویش امسال کاروان‌های راهیان نور دانشجویی نیز با شعار «دانشجویان مکتب سلیمانی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha