دلنوشته‌های نوجوانان در پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی»
کد خبر: 3873683
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

دلنوشته‌های نوجوانان در پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی»

گروه فرهنگی- مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان با شخصیت شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی از انتشار فراخوان پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی» به همت حوزه هنری کشور خبر داد و گفت: این پویش ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال است.

دلنوشته‌های نوجوانان در پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی»امیر رجبی، مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اردبیل گفت: در راستای ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان با شخصیت شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی» به همت حوزه هنری کشور ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در حال برگزاری است.
مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند دلنوشته‌های خود را حداکثر در ۵۰۰ کلمه تایپ و به نشانی الکترونیکی sardareasemani@gmail.com ارسال کنند.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند برای دریافت فرم فراخوان و یا اطلاع کامل از شرایط این فراخوان به سایت اینترنتی www.nojavantehran.ir مراجعه کنند.
رجبی افزود: علاقمندان تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنند.
مدیر کل حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: آثار منتخب در قالب یک مجموعه کتاب منتشر و برگزیدگان منتخب نیز طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha