حفظ آرامش و مقابله با هجمه‌های دشمنان از اولویت‌های ناجا است
کد خبر: 3861562
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

حفظ آرامش و مقابله با هجمه‌های دشمنان از اولویت‌های ناجا است

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب جرات رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و حفظ آرامش و مقابله با هجمه‌های دشمنان از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

حفظ آرامش و مقابله با هجمه‌های دشمنان از اولویت‌های ناجا استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل، 12 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گرمی، اظهار کرد: ناجا همواره باید مظهر اقتدار، رأفت و رحمت در جامعه باشد و اصلی‌ترین ماموریت نیروی انتظامی حفظ و ارتقای نظم، امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: این ماموریت با آگاهی و اشراف و اقتدار عملیاتی می‌شود که نتیجه آن همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

حسینی رسیدن به بالاترین سطح در حوزه دفاعی و امنیتی کشور را یادآور شد و گفت: دشمنان انقلاب جرات رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و حفظ آرامش و مقابله با هجمه‌های دشمنان از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، شهرستان گرمی را به لحاظ داشتن شاخص‌های امنیتی جزو شهرستان‌های برتر برشمرد و افزود: بی‌شک رسیدن به این شاخص‌ها بدون همراهی مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست و اقتدار و توجه به قانون از دیگر شاخصه‌های مهم نیروی انتظامی است.

علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی نیز در این مراسم، داشتن آگاهی، هدف، قدرت و مسئولیت را از جمله مولفه‌های اصلی برای رسیدن به پیروزی دانست و گفت: نتیجه اقتدار ولایت در کشور، وجود وحدت و هم‌گرایی در جامعه است.

وی شاخص‌های امنیتی شهرستان گرمی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در شهرستان به برکت وجود همین امنیت است.

بهشتی با بیان اینکه عزت و اقتدار دو شاخصه ارزشمند برای نیرو‌های پلیس است، تصریح کرد: اقتداری که مورد پذیرش مردم و جامعه برای ایجاد آرامش و امنیت باشد، مورد نظر است.

در این مراسم سرهنگ محمدرضا کشوری‌خواه به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گرمی معرفی و از خدمات و تلاش‌های سرهنگ الیاس دلیر قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha