مراجعه به سیره پیامبر(ص) بهترین عامل وحدت مسلمانان جهان است
کد خبر: 3856123
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

مراجعه به سیره پیامبر(ص) بهترین عامل وحدت مسلمانان جهان است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اهل سنت هشجین مراجعه به سیره پیامبر(ص) را بهترین سند و عامل وحدت در بین مسلمانان جهان دانست و گفت: استفاده از سیره مبارک نبوی نیاز ضروری مردم و راهنمای خوبی در زندگی فردی و اجتماعی افراد با توجه به مشکلات عدیده امروزی است.

مراجعه به سیره پیامبر(ص) بهترین عامل وحدت بین مسلمانان جهان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام شیخ حکمت‌الله رمضانی، امام جمعه اهل سنت هشجین، امروز، 19 آبان‌ماه در جشن آغاز هفته وحدت در هشجین خلخال اظهار کرد: پیامبر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی بوده و مراجعه به سیره و روش زندگانی پیامبر اکرم(ص) به عنوان راه نجات جوامع امروزی بشری است.

وی از منطقه خورش‌رستم به عنوان الگوی وحدت و همدلی در جامعه واحد اسلامی یاد کرد و با اشاره به محرومیت‌های منطقه خورش‌رستم خواستار توجه ویژه مسئولان استان برای رفع محرومیت‌های این منطقه زرخیز استان اردبیل شد.

حجت‌الاسلام رمضانی با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) از قول جماعت اهل سنت و آغاز هفته وحدت مراجعه به سیره پیامبر(ص) را بهترین سند و عامل وحدت در بین مسلمانان جهان دانست.

امام جمعه اهل سنت هشجین با اشاره به این که حضرت محمد(ص) پیامبر عقلانیت است، افزود: استفاده از سیره مبارک نبوی نیاز ضروری مردم و راهنمای خوبی در زندگی فردی و اجتماعی افراد با توجه به مشکلات عدیده امروزی است.

جشن میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی و مردم شهر هشجین خلخال در مسجد شیخ محمد قریشی اهل سنت شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال برگزار شد.

انتهای پیام
captcha