اجرای طرح «هر محله یک طلبه» در پارس‌آباد
کد خبر: 3741678
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

اجرای طرح «هر محله یک طلبه» در پارس‌آباد

گروه فرهنگی - مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج پارس‌آباد مغان از اجرای طرح هر محله یک طلبه در این شهر خبر داد.

اجرای طرح «هر محله یک طلبه» در پارس‌آباد

زینب دیندار، مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج پارس‌آباد در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، نخستین قدم در اجرای طرح مدرسه محوری را ایجاد منابع مالی پایدار دانست و اظهار کرد: مدرسه در صورت داشتن منابع مالی پایدار می‌تواند تمام طرح‌ها و ایده‌های خود را به‌صورت جامع در منطقه خود پیاده کند.
وی افزود: داشتن برنامه‌ای یکسان از طرف مرکز آسیب‌های کمتری را برای طلاب در درازمدت خواهد داشت و طلبه هنگام انتقالی از یک مرکز به مرکز دیگر دچار سردرگمی کمتری خواهد شد.
مدیر مدرسه ثامن‌الحجج (ع) پارس آبادمغان اجرای قوانین یکسان در مدارس را در ارزیابی طلاب موردتوجه قرارداد و گفت: اگر در اجرای قوانین مدیران با توجه به سلایق خود به طلاب امتیاز دهند درمجموع مشخص نخواهد شد طلبه در چه حوزه‌ای قوی و در چه حوزه‌ای متوسط عمل کرده است، زیرا ممکن است مدیری فعالیت‌های فرهنگی را مهم‌تر بداند و مدیر مدرسه‌ای دیگر فعالیت‌های پژوهشی را دارای امتیاز ویژه قرار دهد.
دیندار در ادامه به هجمه‌های دشمنان در چهل‌سالگی انقلاب اشاره کرد و افزود: مدارسی مثل مدارس ما که در نقطه صفر مرزی قرار دارند مسئولیت سنگینی را بر عهده‌دارند، مدرسه ما بدون کمک از طرف هیئت‌امنا و تنها به کمک حوزه توانست جو فرهنگی شهر را تغییر دهد.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما وجود شبکه‌های ماهواره‌ای کشور‌های ترکیه و آذربایجان بدون نیاز به دیش است که تأثیر زیادی می‌تواند بر جوانان داشته، اما از وقتی مدرسه تأسیس‌شده عموم مردم در برنامه‌های فرهنگی حوزه و مدرسه شرکت می‌کنند.
مدیر مدرسه ثامن‌الحجج (ع) پارس آباد، انقلاب را وسیله‌ای برای ظهور امام زمان (عج) معرفی و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی حوزه تغییرات زیادی را در فرهنگ جامعه ایجاد کرده و طرح "هر محله یک طلبه" با موفقیت چشم‌گیری در حال اجرا است.
انتهای پیام

captcha