ادامه اجرای طرح حمایت از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباوری جهاددانشگاهی
کد خبر: 3709171
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

ادامه اجرای طرح حمایت از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباوری جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: در راستای کمک به خانواده ها، طرح «حمایت از زوجین نابارور» در سالجاری نیز در مرکز درمان ناباوری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل اجرا می شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، امروز، پنجم اردیبهشت در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: در سال های 1395 و 1396 بیش از 350 زوج مراجعه کننده به این مرکز از مزایا و تسهیلات طرح حمایت از زوجین نابارور بهره مند شدند.
وی ضمن تشکر از حسن همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با جهاددانشگاهی در اجرای موفق این طرح افزود: حل مشكل ناباروری نه تنها به افزایش نرخ رشد جمعيت و ارتقای سلامت جسمی زوجین كمك می کند بلكه سبب می شود تا در بعد اجتماعی، امنیت روحی و روانی خانواده ها ارتقاء یابد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: اجرای طرح حمایت از زوجین نابارور، ضمن رفع نیازهای مالی زوجین به فرزندآوری خانواده ها و ایجاد نشاط و شادابی در خانواده هایی که چندین سال با نازایی درگیر هستند کمک شایانی نموده است.
اوچی اردبیلی از آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری و مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی استان برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری مجهزتر خبر داد و اضافه کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و با کوله باری از تجریه ارزشمند خود می تواند با حمایت مسئولین استان، خدمات بیشتری در این زمینه به مردم ارائه نماید.
اوچی اردبیلی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دنبال ارتقای فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز و ایجاد مراکز درمانی جدید در استان اردبیل هستیم تا بتوانیم نقش خود را در ارتقای سلامت استان ایفا نماییم.
اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت جهاددانشگاهی اردبیل در حوزه سلامت باروری استان در 5 سال اخیر، گفت: راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز یک حرکت انقلابی و علمی ارزشمند از سوی جهاددانشگاهی برای استان بوده که نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد.
اخوان اکبری، همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی را امری مهم برای توسعه حوزه سلامت استان عنوان کرد و افزود: با توجه به فعالیت های مؤثر جهاددانشگاهی در استان، امید داریم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های هر دو نهاد بتوانیم گام های خوبی در حوزه های مختلف سلامت برداریم.
وی موضوع هفته سلامت سالجاری را «پوشش همگانی سلامت»، با شعار «سلامت برای همه» اعلام و خاطرنشان کرد: این روز، فرصتی برای همه افراد جامعه فراهم می کند تا در فعالیت هایی که باعث ارتقا سلامت می شود مشارکت کنند.
اخوان اکبری افزود: انتظار داریم جهاددانشگاهی در دستیابی به اهداف این هفته همکاری های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

انتهای پیام

captcha