ایده‌های فرهنگ نماز در اردبیل جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: 3528590
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

ایده‌های فرهنگ نماز در اردبیل جمع‌آوری می‌شود

گروه اندیشه: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: ایده‌های خلاقانه ترویج نماز برای معرفی در اجلاس سراسری جمع‌آوری می‌شود و هر فرد پیشنهاد دهنده می‌تواند در اجلاس حضور یافته و ایده خود را طرح کند.

اله‌شکر عبدی  مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اجلاس ۲۴ ام نماز، ترویج نماز و نمازخوانی را مسئولیت تمامی گروه‌ها و اقشار دانستند.
 
وی افزود: لازم است دستگاه‌ها به عظمت و اهمیت موضوع واقف باشند و ترویج نماز را با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا سلامت معنوی و روحی جامعه مورد توجه قرار دهند.
 
مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: تنها زمانی جامعه از آفات اخلاقی مصون است که توجه به نماز و اینکه همه آن را فرا بگیرند و به جا آورند به باور عمومی تبدیل شود.
 
عبدی بهترین حالت بندگی انسان را نمازخواندن دانست و افزود: در تربیت نسل جوان نیز لازم است بیش از هر عامل دیگر به برپا داشتن نماز توجه شود.
 
وی با اشاره به تأکیدات مقاوم معظم رهبری در نقش نماز برای کاهش آسیب‌ها ادامه داد: راه نجاتی که برای هر آسیب اجتماعی طرح می‌شود از مسیر نماز است و لازم است از تمامی امکانات موجود برای نهادینه کردن فرهنگ نماز استفاده کرد.
 
مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: به همین منظور ایده‌های خلاقانه ترویج نماز برای معرفی در اجلاس سراسری جمع‌آوری می‌شود و هر فرد پیشنهاددهنده می‌تواند در اجلاس حضور یافته و ایده خود را طرح کند.
captcha