به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ادارهکل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجتالاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی به نقش بیبدیل روابط عمومی در ارتقای بصیرت در جامعه اشاره و اظهار کرد: فعالان عرصه روابط عمومی با تعهد و پشتکار خود، نور امید و آگاهی را در دلها روشن نگه میدارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به نقش آموزش و بهروزآمدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ارتباطات مؤثر درونسازمانی و برونسازمانی افزود: روابط عمومی حرفهای باید با آموزش مستمر بهعنوان کلید توسعه، نیروهایی بهروز و کارآمد در ادارات و مجموعهها باشد.
جعفرزاده تأکید کرد: اگر بخواهیم با عملکرد روابط عمومی بر مخاطبان اثرگذار باشیم، باید با دانش روابط عمومی، تکنیکهای ارتباط با رسانهها، روابط عمومی الکترونیک و مخاطبشناسی آشنا باشیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به گسترش فعالیت شبکههای اجتماعی در جهان و نقش آنان در شکلگیری افکار عمومی و ورود روابط عمومیها به این عرصه اشاره کرد و افزود: شبکههای اجتماعی یا به عبارتی «شکلگیری افکار عمومی با یک کلیک» عامل مهم در سهولت گسترش ارتباط مؤثر ادارات با مردم در شبکههای اجتماعی بوده و روابط عمومیها باید از شبکههای اجتماعی متناسب با برنامههای خود بهرهبرداری کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: روابط عمومی تبلیغات اسلامی مسئولیت مهمی در پیشبرد اهداف متعالی این ادارهکل داشته و با فعالیت شایسته در حوزه ارتباطات، تبیین اهداف سازمانی و تعامل با خبرگزاریها در بین استانهای برتر کشور قرار داد.
انتهای پیام