کد خبر: 4245019
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی اردبیل:

کسب مهارت‌های ارتباطی از اصول مشاوره تلفنی است

پرویز پروین با بیان اینکه ارائه روشی قابل فهم و روشن توسط مشاور از اصول اساسی مشاوره تلفنی است، گفت: کسب مهارت‌های ارتباطی برای انجام مشاوره تلفنی با کیفیت بالا دارای اهمیت بسیار است.

پرویز پروین، معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل،به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی اردبیل، پرویز پروین، معاون امور توسعه پیشگیری اداره‌کل بهزیستی اردبیل، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اصول مشاوره تلفنی با حضور روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تلفنی خط ۱۴۸۰ در استان اظهار کرد: هدف از اجرای این کارگاه آموزشی، دانش‌افزایی و توانمند‌سازی روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تلفنی بود.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی اردبیل گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «اصول مشاوره تلفنی» ویژه روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تلفنی می‌تواند کیفیت مشاوره را بالا برده و زمینه انجام مشاوره‌های اصولی با کسانی را که امکان مراجعه حضوری را ندارد، محیا کند.

پروین ادامه داد: مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی در عین حال که دارای مزایای بی‌شماری است، عدم رعایت احوال و قوانین آن می‌تواند حیات مراجعه‌کننده را دستخوش تغییر کند، بنابراین ارائه روشی قابل فهم و روشن توسط مشاور از اصول اساسی مشاوره تلفنی است و کسب مهارت‌های ارتباطی برای انجام مشاوره تلفنی با کیفیت بالا دارای اهمیت بسیار است.

وی افزود: مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۴ به‌صورت رایگان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تلفنی است و هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند از هر کجای استان بدون پیش‌شماره و با شماره‌گیری ۱۴۸۰ نسبت به دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha