انعقاد قرارداد همکاری آموزشی جهاددانشگاهی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل
کد خبر: 4209853
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

انعقاد قرارداد همکاری آموزشی جهاددانشگاهی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان اردبیل از عقد قرار داد همکاری آموزشی بین جهاددانشگاهی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با رویکرد جمعیت افزایی خبر داد.

انعقاد قرارداد همکاری آموزشی جهاددانشگاهی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۱ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این قرارداد آموزشی در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک بین دفتر امور بانوان استانداری و جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل منعقد شده است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی در مرحله تکمیلی تربیت کنشگر جمعیت و مبلغ فعال و توانمند و همچنین مرحله تکمیلی طرح کاهش سقط عمدی جنین در قالب تجمیع ایده‌های خلاقانه فراگیران منتخب دوره آموزشی و حمایت از حیات جنین را از جمله مفاد این قرارداد آموزشی بیان کرد.

وی ارزش ریالی این قرارداد یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی اردبیل با بهره مندی از ظرفیت‌های مختلف نظیر حمایت و توانمندسازی مشاغل خانگی، صنایع خلاق و نوآوری، مرکز شتابدهی، مرکز آموزش علمی و کاربردی، مرکز آموزش‌های کوتاه مدت، مرکز رشد، مرکز افکار سنجی ایسپا، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و ... آماده ارائه خدمات متنوع و همکاری در حوزه‌های علمی و آموزشی، فرهنگی، پژوهشی با نهادها، ادارات، مراکز آموزش عالی و دیگر مراکز دولتی و بخش خصوصی است.

انتهای پیام
captcha