برگزاری رویداد‌های «امید آینده» و «خیابان آینده» در اردبیل
کد خبر: 4201990
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

برگزاری رویداد‌های «امید آینده» و «خیابان آینده» در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: سلسله رویداد‌های امید آینده از اول اسفندماه در سطح شهرستان اردبیل به‌ همت مجموعه‌های مردمی شروع شده و نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی خیابان آینده نیز از هفتم تا یازدهم اسفند‌ماه در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برای بازدید عموم برپا می‌شود.

محمد اعتماداعجازی فرماندار اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل، سید‌محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل، هفتم اسفندماه در سخنانی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط و امید در جامعه اظهار کرد: سلسله رویداد‌های نشاط و جشن‌های شعبانیه با عنوان جشن «امید آینده» در سالن خطایی اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه فرهنگی، آموزشی اجتماعی در محل سالن خطایی با عنوان خیابان آینده نیز از روز هفتم اسفند‌ماه برای ارائه محتوای تبیینی، فرهنگی، هنری و ارائه محصولات به‌همراه برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و بانشاط برپا می‌شود. 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مراسم و برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله مراسم جشن و موکب‌های فرهنگی و پذیرایی از ابتدای ایام شعبانیه به‌ همت مردم ولایی اردبیل برگزار شد و تلاش می‌کنیم تا در روز‌های پیش رو نیز فضای بانشاط در سطح جامعه حاکم باشد.

وی ادامه داد: غرفه‌های دینی، مذهبی سنتی و آیین ایرانی روستایی و عشایری و تولید ملی، جمعیت و خانواده و غرفه دعوت در این نمایشگاه به همت برخی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی و جهادی برپا می‌شود.

اعتماد اعجازی بر لزوم انجام گفتگو‌های پیشرفت‌محور و تبیینی نیز تأکید کرد و گفت: برگزاری نشست‌های گفتگو‌محور در حوزه‌های مختلف با حضور نخبگان و جوانان از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

فرماندار اردبیل به حضور مجموعه‌های مردمی در حوزه جمعیت و خانواده در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و ادامه داد: مادران، بانوان و دختران نقش مهمی در خلق حماسه تاریخی در انتخاب آینده ایران قوی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: سلسله رویداد‌های امید آینده از اول اسفندماه در سطح شهرستان اردبیل به‌ همت مجموعه‌های مردمی شروع شده و نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی خیابان آینده نیز از هفتم تا یازدهم اسفند‌ماه در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برای بازدید عموم برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha