انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و شرکت تامین سامان میلاد آسیا
کد خبر: 4201821
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و شرکت تامین سامان میلاد آسیا

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات طراحی و مدلسازی محصولات در زمینه اسباب بازی کودکان، تفاهم‌نامه همکاری مابین جهاددانشگاهی اردبیل و شرکت تامین سامان میلاد آسیا منعقد شد.

جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، پنجم اسفندماه در جلسه امضاء تفاهم‌نامه همکاری مابین جهاددانشگاهی اردبیل و شرکت تامین سامان میلاد آسیا، با اشاره به عقد قرارداد و امضای تفاهم نامه همکاری جداگانه با شرکت تامین سامان میلاد آسیا تصریح کرد: در قالب این قرار داد متخصصین جهاددانشگاهی اردبیل نسبت به ارائه خدمات تخصصی طراحی و مدلسازی محصولات اسباب بازی، اقدام خواهند کرد.

رسولی با اشاره به فعالیت موفق شرکت تامین سامان میلاد آسیا در زمینه کارآفرینی و توسعه صنایع خلاق استان، بیان کرد: مدیریت این مجموعه به همراه سایر مجموعه‌های وابسته، جزو معدود مجموعه‌های صنعتی است که نگاه ملی و جهانی دارد و و در پویایی صنعت استان نقش پیشرو دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، افزود: از اینکه در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک فرصتی ایجاد شده تا در توسعه و پویایی بیشتر این شرکت خلاق بتوانیم سهمی داشته باشیم خوشحال هستیم. همچنین اولین قرارداد همکاری در راستای همین تفاهم نامه به امضاء رسید که امیدواریم در آینده شاهد توسعه مستمر این مجموعه صنعتی و عقد قرارداد‌های همکاری بیشتری باشیم.

وی شرکت طنین پیک سبلان را از صنایع فعال دیگر این مجموعه در استان عنوان کرد و ادامه داد: یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه‌های تولید توپ‌های ورزشی ایران در اردبیل است که همواره در حال توسعه و پویایی بوده و رشد و بالندگی این مجموعه صنعتی مرهون مدیریت جوان و دانش محور است که به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب شده اند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، از جهاد دانشگاهی به عنوان پل ارتباطی بین نظام دانشگاهی، صنعت و جامعه یاد کرد و افزود: این نهاد علمی و فرهنگی، همواره سعی کرده است، علم را به سمت خلق محصول و ارزش سوق دهد بطوریکه آثار مثبت آن در جامعه محسوس باشد.

رسولی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی جهاددانشگاهی استان، برای نقش آفرینی در توسعه استان، تقویت صنایع خلاق فرهنگی و هویت سازی است و این تفاهم نامه و قرارداد همکاری هم در ا ین راستا صورت می‌گیرد.

در ادامه صفا سراج مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت تامین سامان میلاد آسیا نیز در این جلسه سرلوحه فعالیت‌های این مجموعه را اصول و اخلاق کاری به همراه نوآوری و خلاقیت عنوان کرد و گفت: سعی کردیم رویکرد ما به سمت دانش باشد چرا که وقتی دانش و تجربه ترکیب شود رفع مشکلات محقق خواهد شد.

سراج مهدی‌زاده، با تاکید بر استفاده از ظرفیت و توان علمی جهاددانشگاهی در توسعه این شرکت، بیان کرد: در قالب قرارداد همکاری با این نهاد علمی، امروز نیاز شرکت به طراحی و مدلسازی محصولات اسباب بازی توسط متخصصین آن مرتفع خواهد شد که در غیر این صورت مجبور بودیم این نیاز را توسط متخصصین استان‌های با به ناجاز از کشور‌های دیگر تامین نماییم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت صنایع خلاق فرهنگی در تولید اسباب بازی‌های کودکان در قالب این شرکت تصریح کرد: بومی سازی محصولات از اهداف اصلی ماست که در زمینه طراحی صنعتی امیدواریم بتوانیم از ظرفیت جهاددانشگاهی استان اردبیل بهره مناسب ببریم، چرا که در صنعت خیلی از فرصت‌ها را از دست دادیم و برای پیشرفت در صنعت استان باید به صنایع خلاق ورود کرده به سمت شناسایی فرصت‌های جدید برویم.

وی از توسعه مناسب مجموعه‌های این شرکت در طول سه سال اخیر خبر داد و افزود: در طول سه سال حدود ۵۰ درصد تولید اسباب بازی کشور توسط این شرکت انجام شده است و دو فاز دیگر آن در حال راه اندازی است و این شرکت در ۸ فاز به اتمام خواهد رسید.

 وی اضافه کرد: در این مجموعه تلاش بر این است تا نیاز‌های کودکان در زمینه بازی‌ها و سرگرمی‌ها با توجه به نگرش و نیاز‌های کشورمان مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha