بررسی شرایط نمازخانه‌های اردبیل در آستانه سفر‌های نوروزی
کد خبر: 4196552
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

بررسی شرایط نمازخانه‌های اردبیل در آستانه سفر‌های نوروزی

کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان اردبیل با تشکیل جلسه شرایط این واحد‌های خدماتی را در استان بررسی کرد.

بررسی شرایط نمازخانه‌های اردبیل در آستانه سفر‌های نوروزیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جلسه کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی هشتم بهمن ماه با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مسئولان سایر نهاد‌های اجرایی مرتبط در محل اداره کل میراث‌فرهنگی اردبیل برگزار شد.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل در این جلسه گفت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال و شروع سفر‌های نوروزی نزدیک می‌شویم ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و داخل شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: طی ماه‌های گذشته امر ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان آغاز شده و در این فرآیند شرایط سرویس‌های موجود برآورد شده است که ساماندهی آن‌ها با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط ممکن خواهد بود.

الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: امر نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در ایام پایانی سال باید در اولویت کمیته قرار گیرد، چرا که عدم نظارت و نبود متولی یکی از مشکلات اصلی در مسیر ساماندهی این واحد‌ها است.

عبدی ادامه داد: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نامطلوب استان به ویژه در جاده‌های مواصلاتی استان شناسایی شده‌اند که لیست این واحد‌ها در جلسه تشریح شد تا دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha