ساخت ۲۰ واحد مسکن محرومان در اصلاندوز
کد خبر: 4196327
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

ساخت ۲۰ واحد مسکن محرومان در اصلاندوز

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز از احداث ۲۰ باب مسکن محرومان در شهرستان مرزی اصلاندوز خبر داد.

۲۰ باب مسکن محرومان در حال ساخت است/افتتاح ۲ باب در دهه فجربه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، اباذر قربانی، رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز، هفتم بهن‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ۲۰ باب مسکن محرومان در این شهرستان در حال ساخت است که از این تعداد واحد مسکونی در حال احداث، ۲ باب همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در اصلاندوز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این واحد‌های مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ارزان قیمت و ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد در حال احداث است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ مورد تعمیرات مسکن در شهرستان اصلاندوز انجام شده و ساخت ۱۳ باب حمام و سرویس بهداشتی را برای مددجویان شاهد بودیم.

قربانی از توزیع ۵۰ دستگاه لوازم خانگی ضروری خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این لوازم خانگی شامل آبگرمکن، کولر، یخچال، فرش، اجاق گاز و ... بوده است.

وی بیان کرد: ۱۹ سری جهیزیه نیز در بین زوجین در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده که هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالا و به ارزش ۴۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز خاطرنشان کرد: تمام تلاش این نهاد بر این است تا همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوعی را با محوریت مددجویان و فرزندان آن‌ها شامل مسابقات ورزشی و رویداد‌های فرهنگی و هنری و جشن انقلاب برگزار کرده و این ایام را گرامی بداریم.

قربانی ادامه داد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر افتتاح دو باب مسکن مددجویی، جهیزیه نیز بین نوعروسان توزیع می‌شود تا ۸ نوعروس پشت نوبت کمیته امداد اصلاندوز بتوانند راهی خانه بخت شوند.

انتهای پیام
captcha