برپایی آئین معنوی اعتکاف در ۲ مسجد شهرستان گرمی
کد خبر: 4195670
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

برپایی آئین معنوی اعتکاف در ۲ مسجد شهرستان گرمی

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از اجرای مراسم معنوی اعتکاف در ۲ مسجد این شهرستان خبر داد.

برپایی آئین معنوی اعتکاف در ۲ مسجد شهرستان گرمیحجت الاسلام حمید بهاری، رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل گفت: آئین معنوی اعتکاف همزمان با سراسر استان، در مسجد جامع گرمی و نیز مسجد باب الحوائج (ع) انگوت ویژه برادران و خواهران از ۵ تا ۷ بهمن ماه (۱۳ تا ۱۵ رجب) برگزار می‌شود.

وی افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری مراسم «اعتکاف تمدن‌ساز»، مقرر شده در راستای ارتقای کیفی برنامه‌ها و بهره‌مندی بیشتر معتکفین، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با حضور اساتید، مداحان، قاریان و مشاوران جهت بصیرت افزایی و دانش افزایی معتکفین مخصوصا جوانان و نوجوانان برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی افزود: در سه روز ایام اعتکاف با استفاده از بروشور، فلش، ویدئو پروژکتور و بسته‌های آموزشی و فرهنگی، برنامه‌های نشاط آوری در مساجد برگزار خواهد شد و در نهایت برای همه اعتکاف اولی‌ها، هدایا و جوایزی اهدا می‌شود.

وی گفت: جشن‌ها، مسابقات قرآنی، مشاوره خانواده، جوانان، مداحی و محفل انس با قرآن از برنامه‌های اصلی مساجد جهت بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، جهاد تببین، انتخابات، دشمن‌شناسی و ... است.

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان گرمی تصریح کرد: در این مراسم از اساتید، سخنرانان، مداحان و مشاوران بومی جهت پوشش این برنامه‌ها بهره خواهیم برد، چراکه هدف و سیاست اصلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بر حمایت، توانمندسازی و دانش افزایی نیرو‌های بومی است.

انتهای پیام
captcha