رضایت‌مندی مردم در مسیر امیدآفرینی مورد اهتمام است
کد خبر: 4195205
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

رضایت‌مندی مردم در مسیر امیدآفرینی مورد اهتمام است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جلب رضایت مردم با هدف امیدآفرینی جزو رویکرد‌های اصلی کمیته امداد در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت است.

رضایت‌مندی مردم در مسیر امیدآفرینی مورد اهتمام استبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، اول بهمن ماه در جلسه شورای مدیران این اداره اظهار کرد: تمام امورات در راستای جلب رضایت‌مندی مراجعین و جامعه هدف برنامه‌ریزی شده و مدیران کمیته امداد در سطوح مختلف باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: توجه به رضایت‌مندی مراجعین و ارباب رجوع جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی کمیته امداد است و در شعار راهبردی خود خدمت رسانی با سرعت بی‌منت و با عدالت را مورد تاکید قرار داده‌ایم تا رضای خلق‌الله فراهم آید.

حسین‌نژاد بیان کرد: حرمت و تکریم مردم به ویژه گروه‌های نیازمند و آسیب‌پذیر جزو تاکیدات بزرگان و آموزه‌های دینی است و در کنار آن باید امید مردم را با تدارک برنامه‌های متنوع دو چندان کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: همه حوزه‌های کمیته امداد باید برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام در نظر گرفته تا با ارائه گزارش‌های مثبت زمینه امیدآفرینی بیشتر مردم فراهم آید.

وی به افتتاح واحد‌های مسکن محرومان در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از جمله طرح‌های مهم و شاخص کمیته امداد تکمیل واحد‌های مسکونی با همراهی بنیاد مسکن و سایر نهاد‌های انقلابی است که در مناطق مختلف استان شاهد بهره‌برداری از این واحد‌ها خواهیم بود.

حسین‌نژاد بیان کرد: در کنار افتتاح واحد‌های مسکونی، با بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی تلاش بر این است تا عملکرد این نهاد انقلابی را با کمک و همراهی دولت سیزدهم به رخ بکشیم.

انتهای پیام
captcha