احداث ۱۹ واحد مسکن محرومان در پارس‌آباد
کد خبر: 4194977
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

احداث ۱۹ واحد مسکن محرومان در پارس‌آباد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پارس‌آباد گفت: ۱۹ پروژه مسکن محرومان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در حال احداث است.

مسکن محرومانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل، ظاهر وطن‌خواه، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پارس‌آباد، ۳۰ دی‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، چهار واحد مسکن با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: سال آینده در این شهرستان، سال تکمیل و افتتاح طرح‌های توسعه مسکن محرومان است که امیدواریم تمامی ۱۹ واحد مسکن در حال احداث با همکاری بنیاد مسکن تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: در حوزه اشتغال، از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۸۰ متقاضی کارآفرینی بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت شده است.

وطن‌خواه بیان کرد: اهدای جهیزیه، دیگر فعالیت شاخص کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد در سال‌ جاری بوده که امسال ۸۷ سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد تومان برای نوعروسان در قالب پنج قلم کالای اساسی زندگی اهدا شده است.

وی به دو اقدام ممتاز کمیته امداد پارس‌آباد در سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: با سه نهاد شهرداری، آموزش و پرورش و کشت و صنعت مغان که دارای تعدد پرسنل هستند رایزنی انجام شده تا از کارکنان علاقه‌مند این ادارات ماهانه ۱۰ هزار تومان کسر و به حساب کمیته امداد واریز تا صرف امور نیازمندان منطقه شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: با منابع طبیعی رایزنی انجام دادیم تا در هفته درختکاری، یک هزار اصله نهال مثمر تهیه و در بین مددجویان روستایی به‌صورت رایگان توزیع شود تا شرایط نگهداری و ثمربخشی این درختان را به نفع مددجویان کمیته امداد شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha