کاریابی برای ۱۳۰ مددجوی کمیته امداد اردبیل
کد خبر: 4194674
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

کاریابی برای ۱۳۰ مددجوی کمیته امداد اردبیل

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همراهی بنگاه‌های اقتصادی، ۱۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت جویای کار مشغول به کار شدند.

کاریابی برای ۱۳۰ مددجوی کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، جهانبخش نژادجواد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اردبیل، ۲۸ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با جذب این تعداد مددجو در بنگاه‌های اقتصادی استان تلاش می‌کنیم تا علاوه بر اشتغال مددجویان این مجموعه‌های تولیدی را نیز مورد حمایت و تشویق قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به ازای اشتغال هر مددجو با کمک کارفرمایان نسبت به پرداخت بیمه مددجویان اقدام کرده و یا به ازای هر فرد مشغول به کار در این بنگاه‌های اقتصادی تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به این کارفرمایان پرداخت می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از آموزش مهارتی برای ۲ هزار و ۳۴۰ مددجوی کمیته امداد خبر داد و گفت: این آموزش‌ها با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های متنوع مهارتی ارائه شده تا خانواده‌های تحت پوشش با این آموزش‌ها بتوانند وارد بازار کار شوند.

نژادجواد از معرفی ۴ هزار و ۵۵۰ طرح اشتغالزا به بانک‌های عامل استان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون این تعداد طرح با مبلغ تسهیلات ۵۴۵ میلیارد تومان معرفی شده‌اند تا با همکاری ۱۲ بانک عامل شاهد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای کارآفرینان مددجو باشیم.

وی افزود: از این تعداد تاکنون برای ۲ هزار و ۴۰۰ طرح بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد ایجاد فرصت اشتغال برای مددجویان است که در این زمینه علاوه بر تامین منابع بانکی از منابع امداد نیز بهره می‌بریم تا برنامه اشتغال سال جاری تحقق پیدا کند.

انتهای پیام
captcha