بانوان در پست‌های کلیدی جمعیت هلال احمر نقش‌آفرینی کرده‌اند
کد خبر: 4191497
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

بانوان در پست‌های کلیدی جمعیت هلال احمر نقش‌آفرینی کرده‌اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بانوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پست‌های کلیدی این جمعیت نقش‌آفرینی کرده‌اند، به‌طوری که ثمره آن کسب موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف است.

بانوان در پست‌های کلیدی جمعیت هلال احمر نقش‌آفرینی کرده‌اندبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۱۱ دی‌ماه با گرامیداشت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع بانوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت روز زن اظهار کرد: بانوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پست‌های کلیدی این جمعیت نقش‌آفرینی کرده‌اند، به‌طوری که ثمره آن کسب موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف است.

وی با تقدیر از بانوان تلاشگر این جمعیت اظهار کرد: بانوان هلال احمر در کنار ایفای نقش همسری و مادری در کنار این جمعیت به فعالیت‌های بشردوستانه پرداخته‌اند، از این حیث فعالیت آن‌ها جای تقدیر داشته و اهمیت بسیاری برای ما دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما در جمعیت هلال احمر تقویت و ارج نهادن به بانوان در کنار مردان در مسائل اداری و مدیریتی و موارد دیگر است.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدعلی فاطمی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اردبیل با اشاره به جایگاه زن در اسلام و اهمیت نقش مادری و همسری زن در حفظ خانواده اظهار کرد: زن مظهر مهربانی و زیبایی است و زمانی می‌تواند سلامت درونی خود و عشق و عاطفه را به دیگران انتقال دهد که آن را به‌درستی پرورش داده باشد.

وی بالاترین وجهات بانوان را نقش مادری آن‌ها دانست و گفت: مدیریت خانواده بزرگ‌ترین مدیریتی به‌شمار می‌رود که بانوان انجام می‌دهند و در کنار این مسئولیت احساس اغلب بانوان نقش‌های اجتماعی خود را نیز به نحو احسن انجام می‌دهند که این موضوع جای تقدیر و قدردانی از مقام شامخ آن‌ها را دارد.

انتهای پیام
captcha